Vår webbplats fungerar inte med din nuvarande webbläsare Internet Explorer. Uppgradera till en nyare webbläsare för att använda vår webbplats. Läs mer på sidan Rekommenderade webbläsare.

Ladda om sidan
Sidan behöver laddas om eftersom du inte använt tjänsten under en längre tid.
Gå till sidans meny Gå till sidans innehåll

Bidrag och stöd

Granskad:

Du har kommit till en lättläst sida om några olika
bidrag och stöd som Boverket har hand om.

Boverket och kommunen ger bidrag och stöd till olika saker.
Här kan du läsa mer om några av bidragen.

Bostadsanpassningsbidrag
Kommunal hyresgaranti
Bidrag till ungdomsverksamhet
Stöd till kulturlokaler
Investeringsbidrag till allmänna samlingslokaler

Bidrag för energieffektivisering av småhus

Du som äger och bor i ett hus som värms upp av el eller gas
kan söka bidrag för att förbättra energianvändningen.

Informationen om bidraget finns inte på lättläst svenska. 

Bidrag för energieffektivisering i småhus

Läs mer om våra bidrag

På sidan Bidrag och garantier hittar du information om alla bidrag.
Sidan är inte på lättläst svenska

Bidrag och garantier

Hjälpte informationen dig? Ja Nej
Tillbaka till toppen