Lättlästa sidor
Granskad:
Du har kommit till en lättläst sida.
På följande sidor hittar du lättläst information
om Boverkets verksamhet.
Du kan läsa lättläst om
Om Boverket
Om vår webbplats
Så planerar man byggandet i Sverige
Boverkets regler för hur du får bygga
Så här bor vi i Sverige
Tillgänglighet
Säkerhet
Bidrag och stöd
Boverket (2024).
Lättlästa sidor.
https://www.boverket.se/sv/om-boverket/lattlast-pa-boverket/
Hämtad 2025-07-01
Tack för att du hjälper oss bli bättre!
Hjälpte informationen dig?
Bra att informationen hjälpte dig! Berätta gärna vad du tyckte var bra. Max 500 tecken. Observera att du inte får något svar.
Beskriv så tydligt som möjligt varför sidan inte hjälpte dig. Max 500 tecken. Observera att du inte får något svar.